loading...
Bisoft.ir|Download|Direct Link|Free & Secure
Mohamad بازدید : 561 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 نرم افزاری کاربردیست که به شما این امکان را می دهد تا سیستم های کامپیوتری موجود در محل سکونت و یا محل کار خود را به صورت یک شبکه ی منظم محلی طبقه بندی کنید . با استفاده از نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC به سادگی میتوانید درون منزل و یا محل کار خود یک شبکه ی محلی نیمه حرفه ای را راه اندازی کنید و بدون هزینه ی تمامی سیستم های خانه و محل کار خود را به یک سیستم سرور متصل کرده و آن ها را مدیریت کنید

 

Mohamad بازدید : 593 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

Mohamad بازدید : 285 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Kaspersky Anti-Virusهمانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

Mohamad بازدید : 281 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

McAfee Labs Stinger آنتی ویروس کم حجم شده از شرکت نرم افزاری Mcafee می باشد که جنبه های خاصی از امنیت سیستم شما را بر عهده دارد اشتباه نکنید و فرض نکنید که این نرم افزار آنتی ویروس کاملی است  البته این نرم افزار ویروس ها را در پایگاه داده ای ۳۰۰۰ ویروس پیدا میکند لیست ویروس ها در رابط کاربری نرم افزار قابل مشاهده است و همانند تمام آنتی ویروس های دیگر این نرم افزار نیز باید به روز رسانی شود به طور پیش فرض نرم افزار ویروس های یافته شده را ترمیم و پاکسازی می کند  و شما می تواند نتیجه اسکن نرم افزار را در خروجی ذخیره نمایید همچنین شما می توانید در تنظیمات نرم افزار عملی که نرم افزار باید با پیدا کردن ویروس بر روی آن انجام دهد مشخص کنید.

Mohamad بازدید : 615 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)

***دانلود KMSpico 8.2 Final***

KMSPico بهترین ابزار برای فعال سازی نسخه های مختلف آفیس و ویندوز میباشد که بدون نیاز به دخالت کاربر فقط با اجرا کردن نرم افزار همه کارهای اکتیو را به صورت اتوماتیک انجام میدهد و کاربر کافیست یک عمل ریستارت را انجام دهد.

این نرم افزار کاربردی میتواند ویندوز 7 و 8 را کرک کند و به صورت رایگان در اختیارتان بگذارد
نسخه های آفیس 2010 و 2013 را فول اکتیو میکند.و به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد.و همچنین میتواند Windows Server 2008 و 2008/R2 2012 را هم اکتیو و فعال سازی کند.

+ در ادامه مطلب همه نرم افزار های قابل کرک شدن را مشاهده کنید.+

Mohamad بازدید : 277 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری است که قرار است به عنوان نرم افزار امنیتی شرکت قدرتمند مایکروسافت در اختیار کاربران قرار گیرد ، این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و نیاز به کرک یا سریال نامبر ندارد و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه نیز می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها ، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی و برای نابودی آن ها اقدام نماید. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محیط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی از تمامی قابلیت های این نرم افزار امنیتی شرکت مایکروسافت بهره ببرد.

Mohamad بازدید : 375 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
در فضای مجازی امروز که می توان بزرگترین برخورد افکارهای مختلف جهانی با یکدیگر در این دنیای مجازی یعنی اینترنت و وب رخ می دهد باید به مسائلی مانند امنیت نیز توجه کرد . از طرفی انواع تبادل اطلاعات از طریق CD/DVD ها و فلش دیسک ها و ... این موضوع را پررنگ تر نشان می دهد . امنیت در اینترنت و امنیت برای محافظت از رایانه و جلوگیری از آلوده شدن به انواع ویروس ها و تروجان ها و کرم های اینترنتی یکی از دغدغه های کاربران شده است . این ویروس ها اغلب از طریق اینترنت و تبادل اطلاعات از راه های مختلف به رایانه کاربر منتقل می شود . شرکت Eset یکی از شرکت های معروف امنیتی بوده که در زمینه ساخت آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تجربه ها و فعالیت های زیادی دارد . به همین دلیل سایت بی سافت/Bisoft قصد معرفی نرم افزار Smart Security این شرکت را دارد که کاملترین نرم افزار امنیتی می باشد .
Mohamad بازدید : 309 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

Panda Cloud Antivirus از کامپیوتر شما محافظت میکند وقتی که شما در حال مرور کردن صفحات ، بازی کردن یا کار کردن با کامپیوتر هستید و شما حتی نیازی به یاد آوری به او  ندارید.این کاملا واضح و روشن است که Cloud همه کار ها را انجام میدهد.
آنتی ویروس پاندا از کامپیوتر شما حداکثر محافظت را میکند و با سریع ترین عملیات محافظتی که مدیون به سرور های PandaLabs' است ویروس ها را شناسایی میکند.

آنتی ویروس پاندا کاملا رایگان و به راحتی قابل نصب است و نیازی به نگرانی از آپدیت و تنظیماتی ندارد.

pada

 

اگر به دنبال یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند و همچنین هوشمند می گردید این نسخه یکی از بهترین گزینه ها در بین آنتی ویروس های رایگان می باشد.

Mohamad بازدید : 379 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

گر به دنبال یک نرم افزار آنتی ویروس رایگان و در عین حال قدرتمند و حرفه ای می گردید پیشنهاد ما بیت دیفندر BitDefender می باشد. BitDefender به شما امکان می دهد تا با ویروس هایی که هر لحظه سیستم شما را تهدید می کنند مقابله کنید. اسکن قوی و قابل قبول این آنتی ویروس از موارد قابل ذکر آن و نقاط قوت آن می باشد.

Mohamad بازدید : 289 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

با گسترش تروجان ها و برنامه های مخرب وجود و نصب یک آنتی تروجان و هرزنامه و برنامه ضد جاسوسی لازم است. از این رو امروز قصد معرفی نرم افزار بسیار پرقدرت و پرطرفدار AVG Anti-Spyware را داریم و نسخه ۷٫۵٫۱٫۴۳ آن را در اختیار شما قرار میدهیم. شما با استفاده از این نرم افزار به طور کلی با تروجان ها و برنامه های مخرب خداحافظی خواهید کرد. جستجو و اسکن Real Time یا همان بلادرنگ، اسکن حافظه اصلی و جلوگیری از ورود هکرها از جمله امتیازات این برنامه میباشد. پیشنهاد میکنیم این برنامه فوق العاده را از سرور بی سافت/Bisoft با لینک مستقیم دانلود نمایید.

Mohamad بازدید : 279 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

Comodo ادعامیکند که فایروال آنها منحصر به فرد است که تمامی مراحل تست های شناخته شده را با موفقیت پشت سر گذاشته تا مطمئن شود از یکپارچگی داده های ورودی و خروجی در سیستم شما.
Comodo تمام آزمون های پیچیده را در فایروال خود قرار داده تا مطمئن شود که این فایروال انقدر قدرتمند هست به دفع کردن این حملات با تنظیمات پیش فرضش.

هیچ فایروال دیگری به این سختی کار نمیکند.

Mohamad بازدید : 307 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

kee pass یک نرم افزار رایگان و متن باز برای مدیریت رمزهای عبورتان است،که به شما کمک میکند تا مدیریت کنید رمز های عبورتان را از راه امن.شما میتوانید همه پسورد هایتان را در یک دیتابیس قرار دهید که آن دیتابیس با یک پسورد یکتا و اصلی قفل میشود یا درون یک کلید فایل قرار میگیرد.
پس شما فقط کافیه یک پسورد اصلی را به یاد داشته باشید یا فایل کلید را انتخاب کنید تا دیتابیس باز شود.

دیتابیس ها از بهترین و امن ترین الگوریتم های رمزنگاری شناخته شده رمزگذاری شده اند که از این قبیل اند:(AES and Twofish)

Mohamad بازدید : 279 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

avast! Internet Security نرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و امکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

درباره ما
Profile Pic
بی سافت یک سایت دانلود نرم افزار و بازی و.. است که به طور معمول با لینک مستقیم دانلود را برای عموم کاربرانش فراهم میکند و اگر لینک دانلود توسط خود سایت بی سافت نبود قطعا با ذکر منبع در مطالب قرار میگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شکل ظاهری و قالب بی سافت را چگونه می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 997
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 2,333
  • بازدید سال : 13,641
  • بازدید کلی : 207,084