loading...
Bisoft.ir|Download|Direct Link|Free & Secure
Mohamad بازدید : 781 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

Mohamad بازدید : 477 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

Mohamad بازدید : 561 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 نرم افزاری کاربردیست که به شما این امکان را می دهد تا سیستم های کامپیوتری موجود در محل سکونت و یا محل کار خود را به صورت یک شبکه ی منظم محلی طبقه بندی کنید . با استفاده از نرم افزار کنترل سیستم از راه دور UltraVNC به سادگی میتوانید درون منزل و یا محل کار خود یک شبکه ی محلی نیمه حرفه ای را راه اندازی کنید و بدون هزینه ی تمامی سیستم های خانه و محل کار خود را به یک سیستم سرور متصل کرده و آن ها را مدیریت کنید

 

Mohamad بازدید : 631 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

در بین نرم افزار های زیادی که جهت ویرایش فایلهای ویدئویی طراحی شده است به برجسته ترین آن ها یعنی نرم افزار AviDemux میتوانیم اشاره کنیم.این نرم افزار که امروز آخرین نسخه رایگان آن را برای دانلود قرار داده ایم از انواع فرمت های معروف نظیر M-JPEG,DivX ,MPEG , Avi, Xvid پشتیبانی ویژه ای به عمل می آورد. همچنین از ویژگی های برجسته آن میتوانیم به قفل گذاری ، برش و چسباندن، تغییر سایز و گذاشتن افکت اشاره کرد. پیش از این نرم افزار هایی مشابه تولید شده بود که از VCD/SVCD/DVD پشتیبانی نمیکرد اما با داشتنم این نسخه از نرم افزار با سرعت و قدرت بالا قادر به ویرایش انواع فایلهای ویدئویی خود میباشید.

Mohamad بازدید : 471 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Any Video Converter 5.0.9 نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است .

Mohamad بازدید : 375 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

یك نرم‌افزار فوق‌العاده كه از طریق رابط گرافیكی خود به شما امكان می‌دهد هر یك از اجزا و مؤلفه‌های ویندوز را كه بخواهید، از روی این سیستم‌عامل بردارید. بعد از حذف هر مؤلفه، این گزینه در اختیار‌تان قرار می‌گیرد تا یك ویندوز جدید به صورت سی‌دی ایجاد كرده و آن را منتشر نمایید. در واقع این نرم‌افزار این اجازه را به شما می‌دهد تا هر نوع ویندوزی را كه دوست دارید با متعلقات و مخلفات مورد نظرتان، ایجاد كرده و در اختیار دیگران بگذارید.
 

Mohamad بازدید : 253 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Power Archiver  نام یک نرم افزار فشرده ساز با ۱۰۰ ها خصوصیات منحصر به فرد میباشد این نرم افزار با حجم کم خود توانسته است بسیاری کاربردی و سرعت بالایی را به خود اختصاص دهد . توصیه میشود کاربران تازه کار جهت استفاده از PowerArchiver  راهنمایی های لازم را خوانده تا بتوانند حداکثر بهره را از این نرم افزار را داشته باشند در حالی که کاربران مجرب میتوانند از بهترین و کامل ترین امکانات این نرم افزار که گونه ای چندگانه دارد استفاده کنند از خصوصیات این نرم افزار میتوان به پشتیبانی ویندوزهایی مانند ویستا ، پشتیبانی کامل از فرمت زیپ ، بکاپ گیری اتوماتیک و … اشاره کرد هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت بی سافت دریافت نمایید .

Mohamad بازدید : 315 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

 

همه مردم برای انجام امور خود نیاز به تقویم دارند.کسانی که دارای رایانه شخصی هستند میتوانند به راحتی از تاریخ و اب و هوا مطلع شوند.برنامه ای که قصد معرفی ان را در میهن دانلود داریم به کمک ان میتوانید یک تقویم کوچک و البته شیک در در ویندوز  خود بسازید و از ان ستفاده کنید و حتی میتوانید کارهای روزانه خود را ثبت کنید. نام این نرم افزار که به شما این امکانات رو میدهد Rainlendar میباشد.Rainlendar 2.12 Beta 133 نام نرم افزاری میباشد که کارهای روزانه شما را ثبت میکند و میتوانید از تاریخ روزها با خبر باشید.این نرم افزار ساده را میتوانید بر روی تمامی ویندوز ها نصب و اجرا نمایید.این برنامه بسیار سبک است و فضایی دستکاپ شما را به هیچ وجه نمی گیرد.

براي دانلود نرم افزار  به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

Mohamad بازدید : 553 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

Mohamad بازدید : 331 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیك در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شركت SoftPointer ادعا می كند كه از ویژگی هایى برخوردار است كه می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد.
نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و.... را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

Mohamad بازدید : 615 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)

***دانلود KMSpico 8.2 Final***

KMSPico بهترین ابزار برای فعال سازی نسخه های مختلف آفیس و ویندوز میباشد که بدون نیاز به دخالت کاربر فقط با اجرا کردن نرم افزار همه کارهای اکتیو را به صورت اتوماتیک انجام میدهد و کاربر کافیست یک عمل ریستارت را انجام دهد.

این نرم افزار کاربردی میتواند ویندوز 7 و 8 را کرک کند و به صورت رایگان در اختیارتان بگذارد
نسخه های آفیس 2010 و 2013 را فول اکتیو میکند.و به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد.و همچنین میتواند Windows Server 2008 و 2008/R2 2012 را هم اکتیو و فعال سازی کند.

+ در ادامه مطلب همه نرم افزار های قابل کرک شدن را مشاهده کنید.+

Mohamad بازدید : 311 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

قطعاً با برنامهیNotepad  موجود در ویندوز آشنایی دارید، این برنامه در تمام نسخههای سیستم عامل ویندوز گنجانده شده و امکان ایجاد و ویرایش متون ساده را به همهی کاربران می‌دهد. اما این برنامه کمبودهای زیادی دارد و به هیچ‌وجه نمیتواند نیازهای کاربران پیشرفته و برنامهنویسان حرفهای را برآورده نماید.

برنامهیNotepad++  نرمافزاری است که با آن میتوانید 44 زبان برنامهنویسی را ویرایش کنید و با انواع سیستمهای متنی ذخیره نمایید.

حجم کم، متنباز(Open-Source)، رایگان بودن و سرعت عملکرد بالا از ویژگیهای این برنامه است.

این نرمافزار با امکانات خود ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای برنامهنویسان حرفهای و حتی کاربران معمولی میباشد.

 

Mohamad بازدید : 255 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 پخش همه فرمت های مورد نیاز شما در ویندوز 7 و 8 با Windows 7 Codecs Advanced

نرم افزار ADVANCED Codecs مجموعه ای است آماده از کدک های گوناگون جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری که برای ویندوز ۷ و ۸ مناسب می باشد . شما با نصب آن این کدک ها بهنرم افزار های  پلیر موجود در سیستم خود قادر خواهید بود تمامی فرمت های موسیقی و فیلم را اجرا کنید . در واقع این نرم افزار کدک های مورد نیاز برای اجرای فایلهای صوتی و تصویری را به پلیرهای سیستم اضافه می کند . این کدک های رایگان را هم اینک از سایت بی سافت دریافت نمایید

Mohamad بازدید : 265 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش ساخت یک ربات ساده بدون نیاز به برنامه نویسی

در این کتاب شما با 15 مرحله بدون نیاز به برنامه نویسی می توانید یک ربات ساده بسازید.

شاید شما علاقه ی زیادی به ساخت یک ربات ساده ی کوچک داشته باشید

یک ربات که هم ساده باشد و هم اینکه براحتی ساخته شود.

 

Mohamad بازدید : 351 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کدباز واژه پرداز ( مشابه ورد ) ، صفحات گسترده ( مشابه اکسل ) ، ارائه ها ( مشابه پاور پوینت ) ، گرافیک، پایگاه داده ( مشابه اکسس ) و غیره می باشد. این نرم افزار در زبان های مختلف موجود بوده و روی اکثر کامپیوترها اجرا می شود. اطلاعات ساخته شده توسط آن در فرمت های استاندارد ذخیره شده و شما می توانید اسناد سایر نرم افزارهای Office را نیز توسط Apache OpenOffice بخوانید و بنویسید.

Mohamad بازدید : 313 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

Speed Fan نرم افزاری  برای نظارت بر ولتاژ، درجه حرارت و سرعت فن در کامپیوترها با مانیتور تراشه های سخت افزار می باشد. توسط این نرم افزار حتی می توانید به اطلاعات S.M.A.R.T. دسترسی پیدا کرده و درجه حرارت هارد دیسک را مشاهده کنید. همچنین SpeedFan از هارد دیسک های SCSI نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است تا FSB برخی از سخت افزارها را تغییر دهید. توسط این برنامه می توانید به سنسورهای دمای دیجیتال دسترسی پیدا کنید و سرعت فن کامپیوتر را تغییر دهید. این کار را می توان برای موارد مختلفی مانند کاهش سروصدا انجام داد. این نرم افزار می تواند تقریبا هر تراشه سخت افزار متصل به 2-wire SMBus را پیدا کند. SpeedFan توانایی مدیریت تعداد نامحدود پل ارتباطی، چیپ ست مانیتور سخت افزار، هارد دیسک، درجه حرارت، ولتاژ و سرعت فن را داراست.

Mohamad بازدید : 373 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

 Attribute Changer  یک نرم افزار بسیار کاربردی و بهینه ساز برای وقت و فایلها و فولدرهای شما است به این صورت که با این نرم افزار میتوانید فایلهای خود را مدیریت کنید و مقدار دسترسی به هر فایلی را مشخص کنید.شما میتوانید فایلهای خود را مدیریت و آنها را کنترل کنید.این نرم افزار را میتوانید از سایت بی سافت دریافت نمایید.

Mohamad بازدید : 435 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

Samsung Kiesیک پل ارتباطی بین شما و کامپیوترتان درست میکند،Kies دستگاه ها را با کابل USB یا wifi به هم متصل میکند.که میتواند موزیک ها،عکس ها،ویدئو ها و پادکست های درحال دانلود را مدیریت کند یا یک بک آپ امن از لیست مخاطبین و تقویم شما بسازد.
Kies همه این ویژگی هارا در میحیطی تازه و آسان برای استفاده ترکیب کرده است.میتوانید لیست پخش (PlayList) بسازید و هماهنگ کنید با دستگاه های دیگر و پلتفرم هایی مثل iTunes.برای به روز نگه داشتن تلفن شما،Kies میزاره شما دانلود کنید برنامه ها را از سامسونگ اپ استور (Samsung App Store) و میان افزار هارا برای نصب کردن فوری بر روی گوشی شما.

Kies Air یک ورژن از نرم افزار های گوشی های هوشمند است که گوشی شما را کارآزموده تر میکند.

Mohamad بازدید : 795 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 Snagit 11 محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

Mohamad بازدید : 433 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

نسخه ای جدید و کامل از نرم افزاری نام آشنا و حرفه ای در جهت رایت انواع دیسک های نوری است. تقریبا تمام افرادی که با کامپیوتر آشنایی دارند راه و روش رایت دیسک های سخت را می شناسند و عموما از برنامه نرو برای رایت دیسک های سخت استفاده می کنند. زیرا این برنامه بر خلاف برنامه های مشابه، امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که به مرور بر امکانات این برنامه نیز افزوده خواهد شد. Nero Multimedia Suite را می توان به جرات از بهترین و حرفه ای ترین برنامه در زمینه رایت دیسک های سخت دانست. شما با کمک این برنامه قدرتمند قادر خواهید بود که انواع سی دی و دی وی دی را رایت کنید و آنها را در اختیار دیگران قرار دهید. شما می توانید هرگونه فایلی را که مایل باشید از تصاویر و موزیک و ویدیو گرفته تا فایلهای فشرده و ایمیج را توسط این برنامه قدرتمند بدون هیچگونه مشکل رایت کنید. در این نسخه از برنامه امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان، ویرایش و ساخت فیلم های ویدیویی و … اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت ها، مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها، ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر، تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر، سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون، افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل را دارا میباشد.

Mohamad بازدید : 307 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Deamon Toolsنرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فورمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

Mohamad بازدید : 307 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

kee pass یک نرم افزار رایگان و متن باز برای مدیریت رمزهای عبورتان است،که به شما کمک میکند تا مدیریت کنید رمز های عبورتان را از راه امن.شما میتوانید همه پسورد هایتان را در یک دیتابیس قرار دهید که آن دیتابیس با یک پسورد یکتا و اصلی قفل میشود یا درون یک کلید فایل قرار میگیرد.
پس شما فقط کافیه یک پسورد اصلی را به یاد داشته باشید یا فایل کلید را انتخاب کنید تا دیتابیس باز شود.

دیتابیس ها از بهترین و امن ترین الگوریتم های رمزنگاری شناخته شده رمزگذاری شده اند که از این قبیل اند:(AES and Twofish)

Mohamad بازدید : 321 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که در بیشتر موارد بالاترین حد فشردگی را برای فایلهای شما داشته باشد بهتر است از این برنامه استفاده کنید. این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد.

Mohamad بازدید : 2463 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (2)

جهت اجرای نرم افزار ها و ابزار های تحت وب ایی که به زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده اند شما نیاز به نصب نرم افزار Java SE Runtime Environment تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

توجه: مجموعه نرم افزار های جاوا در ایران به دلیل تحریم از سایت اصلی قابل دریافت نمیباشد! اینک شما می توانید تعدادی از پرکاربرد ترین ابزارهای زبان برنامه نویسی جاوا را به طور مستقیم از سرور های بی سافت/Bisoft.ir دریافت نمایید.

درباره ما
Profile Pic
بی سافت یک سایت دانلود نرم افزار و بازی و.. است که به طور معمول با لینک مستقیم دانلود را برای عموم کاربرانش فراهم میکند و اگر لینک دانلود توسط خود سایت بی سافت نبود قطعا با ذکر منبع در مطالب قرار میگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شکل ظاهری و قالب بی سافت را چگونه می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 997
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 2,339
  • بازدید سال : 13,647
  • بازدید کلی : 207,090