loading...
Bisoft.ir|Download|Direct Link|Free & Secure
Mohamad بازدید : 472 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

Any Video Converter 5.0.9 نام نرم افزاری است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت بالای فایل های ویدوئی خروجی از دو ازویژگی های این نرم افزار است .

Mohamad بازدید : 433 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

BS-Player یک نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال بسیار قدرتمند و با قابلیت پخش اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله:avi,mpg,asf,wmv,wav,mp3 و... میباشد و بخصوص قدرتمند تر در بخش پخش VIDEO و DIVIX میباشد.

Mohamad بازدید : 291 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

Aptana

 

آیا از ابزارهای سنتی و قدیمی مانند Adobe Dreamweaver و Front page خسته شده‌اید و به دنبال ابزاری کارآمدتر هستید؟ آیا مایلید هرچه بیشتر به سمت نرم‌افزارهای رایگان و اوپن‌سورس حرکت کنید؟
Aptana studio نام نرم افزار رایگان و کارآمدی است که یکی از بهترین ابزار های طراحی وب به شمار می رود.

نخست به ویژگی‌های اصلی این همه‌کاره‌ی قدرتمند اشاره می‌کنیم:
پشتیبانی از سطح گسترده‌ای از زبان‌های برنامه نویسی تحت وب، مرتب کردن کد به صورتی که کد در نهایت خوانایی نوشته می‌شود، خاصیت تکمیل خودکار توابع آن زبان، پشتبیبانی از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت همانند جی‌کوئری،‌ نمایش نتیجه کار در خود ویرایشگر، وب‌سرور داخلی، نمایش نحوه پشتیبانی مرورگرهای مختلف از کدهای سی‌اس‌اس و جاوا اسکریپت، غلط گیری از کد شما به هر زبان، کنترل ورژن، قابلیت ارتباط با دیتابیس، پشتیبانی از CSS3 و HTML5، قابلیت گسترش و اضافه کردن پلاگین، پشتیبانی از PHP، Ruby و Python، کنترل پروژه و فایل‌های آن، پشتیبانی از زبان فارسی و بسیاری قابلیت‌های دیگر که در آپتانا وجود دارند.
حال که با قابلیت های آپتانا آشنا شدید حتماً متوجه شده اید که ابزارهای گران‌قیمیتی مانند Adobe Dreamweaver حتی یک چهارم این ویژگی ها را نیز ندارند.

Mohamad بازدید : 364 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار قدرتمند ساخت تصاویر سه بعدی

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید مدل های ۳D از هر تصویری که دوست دارید بسازید.اکثر مردم با SketchUp فقط در چند دقیقه مدل های ۳D ایجاد می کنند زیرا آموزش های ویدئویی هم در این نرم افزار در اختیار شما کاربران قرار میگیرد.

اگر به دنبال ساخت تصاویر به صورت حرفه ای سه بعدی هستید این نرم افزار را از دست ندهید.

در ادامه مطلب تصاویری از نمونه کارهای این نرم افزار را مشاهده خواهید کرد.

Mohamad بازدید : 552 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

Mohamad بازدید : 616 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (1)

***دانلود KMSpico 8.2 Final***

KMSPico بهترین ابزار برای فعال سازی نسخه های مختلف آفیس و ویندوز میباشد که بدون نیاز به دخالت کاربر فقط با اجرا کردن نرم افزار همه کارهای اکتیو را به صورت اتوماتیک انجام میدهد و کاربر کافیست یک عمل ریستارت را انجام دهد.

این نرم افزار کاربردی میتواند ویندوز 7 و 8 را کرک کند و به صورت رایگان در اختیارتان بگذارد
نسخه های آفیس 2010 و 2013 را فول اکتیو میکند.و به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد.و همچنین میتواند Windows Server 2008 و 2008/R2 2012 را هم اکتیو و فعال سازی کند.

+ در ادامه مطلب همه نرم افزار های قابل کرک شدن را مشاهده کنید.+

Mohamad بازدید : 255 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 پخش همه فرمت های مورد نیاز شما در ویندوز 7 و 8 با Windows 7 Codecs Advanced

نرم افزار ADVANCED Codecs مجموعه ای است آماده از کدک های گوناگون جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری که برای ویندوز ۷ و ۸ مناسب می باشد . شما با نصب آن این کدک ها بهنرم افزار های  پلیر موجود در سیستم خود قادر خواهید بود تمامی فرمت های موسیقی و فیلم را اجرا کنید . در واقع این نرم افزار کدک های مورد نیاز برای اجرای فایلهای صوتی و تصویری را به پلیرهای سیستم اضافه می کند . این کدک های رایگان را هم اینک از سایت بی سافت دریافت نمایید

Mohamad بازدید : 288 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Evernote به شما اجازه میده تا اطلاعات هر محیطی رو با استفاده از هر دستگاه یا پلتفرمی به راحت ترین شکل ضبط کنید و از این اطلاعات ضبط شده را قابل دسترس و قابل جستجو در هرکجا و هر زمانی که مایلید قرار دهید.

از فراموش کردن هر چیزی دست بردارید.همه چیز را ضبط کنید و شما به راحتی همه این هارا پیدا کنید.

Mohamad بازدید : 295 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر میخواهید فایل های تصویری (ویدئویی) خود را تبدیل به سایر فرمت ها کنید، Freemake Video Converter به شما توصیه میشود.
یک نرم افزار محبوب و رایگان ساده و با کیفیت بسیار بالا تبدیل فرمت ها به یکدیگر... .

فایل های ویدئویی را به رایگان به فرمت های AVI, MP4, WMV, MKV, SWF, 3GP, DVD, MPEG, MP3, iPod, iPhone, PSP, Android تبدیل کنید،کپی و رایت کنید،به صورت آنلاین فایل ها تصویری را از 40 سایت مطرح جهان به صورت مستقیم به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید و در سایت YouTube آپلود کنید.

***همه این امکانات را در Freemake به صورت کاملا رایگان یافت خواهید کرد.***

Mohamad بازدید : 384 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار گرافیکی XnView یک نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر است که به شما اجازه می دهد با تصاویر خود به صورت تکی یا دسته ای کارهای خارق العاده ای انجام دهید و چیزی شبیه معجزه انجام دهید. دلیل اینکه این همه از این نرم افزار کم حجم تعریف و تمجید کردیم این است که این نرم افزار کوچک قادر است کارهای فوق العاده ای با تصاویر شما انجام دهد. از تبدیل و تغییر اندازه تا برچسب زدن روی یک یا 1000000 فایل به صورت همزمان گرفته تا تغییر پارامتریک فایل ها به صورت تکی یا دسته جمعی. این نرم افزار گرافیکی کارهای بسیار بر روی تصاویر شما انجام می دهد. کافی است تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس عملیات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه بر روی تصویر انجام دهید. امیدواریم از دانلود نرم افزار XnView لذت ببرید.

 

Mohamad بازدید : 487 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

 

دیگر لازم نیست هزنیه های زیادی صرف دستگاه های میکس و دی جی و یا نرم افزاری های پیچیده در این ضمینه بکنید
نرم افزاری است که قادر است میکس یا همان ریمیکس های بسیار حرفه ای بسازد و شما تا حدودی میتوانید با این نرم افزارVirtualDJ

!از خود یک دی جی بسازید

همچنین قابلیت های بسیار جالب و پر کاربردی را در این ضمینه نیز این نرم افزار دارا میباشد که در ادامه به ان اشاره خواهد شد

Mohamad بازدید : 529 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 

اگر دوست دار انیمیشن هستید و انیمیشن را جز برنامه های خود قرار دادید آیا تابحال فکر کرده اید که خود نیز می توانید انیمیشن ساز باشید؟ چیزی را ببینید که خودتان درست کردید و از آن لذت ببرید.انمیشین سازی علاوه بر یک هنر ، یک حرفه نیز محسوب می شود که بسیاری از کاربران این حرفه را برای خود انتخاب کرداه اند.Blenderیک نرم افزار قدرتمند برای ساخت انیمیشن می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین انیمیشن ها را ساخته و از انیمیشن ساخته شده لذت ببرید و آن را به اشتراک بگذارید.

Mohamad بازدید : 554 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

Mohamad بازدید : 250 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار ALLPlayer ابزاری فوق العاده برای نمایش انواع فرمت های تصویری و همچنین صوتی میباشد.شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فرمت هایی نظیر DivX, XviD, MP3, and AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE را اجرا کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا کدک های مربوط به فرمت های دیگر را به صرت رایگان از اینترنت دانلود کند. همچنین قابلیت آپدیت اتوماتیک نیز دارد. پیشنهاد میکنیم این پلیر همه چیز تمام را از دست ندهید. این نسخه از برنامه ALLPlayer 5.4.3 میباشد که سرعت و قدرت بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود دارد و همچین قادر است تا زیرنویس را با فیلم همزمان کند.

Mohamad بازدید : 242 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کا با آن را به سرعت فرا خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای یا اکولایزر ۱۸ باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش (playlist) ، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و … می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ، Add Folder ، Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

Mohamad بازدید : 302 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

 Gom Player یک دستگاه پخش چند رسانه ای محبوب است . شما در Gom Player دیگر نیازی به نصب کدک ها ندارید و خود این نرم افزار کدک های مختلفی دارد که میتوانید به راحتی فایل های چند رسانه ای شما را بخواند.این نرم افزار میتوانید حتی فیلم هایی که به صورت کامل دانلود نشده اند را تا جایی که دانلود شده اند نشان دهد. Gom Player میتواند فرمت های SMI، SRT، RT، SUB برای زیر نویس پشتیبانی کند و حتی اگر تصویر با زیر نویس مطابقت نداشت آن را به صورت دستی تنظیم کند. Gom Player همچنین از فرمت های زیادی از جمله AVI، MPG، MPEG و DAT، GOM برای اجرای فایل های ویدئویی پشتیبانی میکند . این نسخه جدیدترین نسخه نرم افزار Gom Player است که در ۳ April منتشر شده است و اکنون از سایت بی سافت/Bisoft با لینک مستقیم قابل دانلود است

Mohamad بازدید : 794 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 Snagit 11 محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

Mohamad بازدید : 311 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Winamp

نرم افزار Winamp به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران دارد به یک برنامه ضروری برای هر ویندوز تبدیل شده است. این Player به دلیل امکانات پیشرفته ای که به دوستداران فایلهای صوتی و در نسخه های جدید فیلم می دهد کاربران زیادی را به استفاده از خود تشویق کرده است.

Mohamad بازدید : 405 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

پیکاسا یک ابزار برای منظم کردن و مشاهده عکس است. برای سازمان‌دهی کردن و ویرایش عکس‌های دیجیتالی به همراه یک وب سایت برای به اشتراک گذاشتن است که اصالتا برای ایدیا‌لب (Idealab) است که از سال ۲۰۰۴ به مالکیت گوگل در آمده است. پیکاسا مخلوطی از اسم پابلو پیکاسو نقاش اسپانیای، عبارت mi casa به معنی خانه من و پیک (pic) به معنی تصویر (picture) است. در جولایه سال ۲۰۰۴ گوگل پیکاسا را خرید و آن را به صورت رایگان در اختیار عموم گذاشت. این نرم‌افزار برای ویندوز XP و Vista و ۷ و برای Mac OS X هم وجود دارد که در «گوگل لب» در دسترس همه می‌باشد.(البته در ایران امکان دانلود آن از این طریق نیست ولی از طریق دیگر سایت‌ها مثل Download.com می‌توان آخرین نسخه آن را دانلود کرد). نسخه لینوکس پیکاسا به نام واین «Wine» نیز تهیه شده است که به همراه نسخه ویندوز آن است و به تنهایی نسخه‌ای برای آن نوشته نشده است. برای نسخه‌های قبلی ویندوز فقط نسخه‌های قدیمی آن در دسترس است. یک پلاگین به نامذ iphoto نیز برای برای آپلود کردن عکس‌ها برای Mac OS X ۱۰.۴ نیز وجود دارد.

Mohamad بازدید : 370 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایل های RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایل های MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

Mohamad بازدید : 324 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار VLC Media Player رقیبی سر سخت برای نرم افزار KM player است نرم افزاری که اکثر فایل های صوتی و تصویری موجود را پشتیبانی می کند و در عین قدرتمندی بسیار ساده است و توانایی اجرای فایل ها از روی اینترنت را نیز داراست که این امکان را به شما می دهد با رادیو ها و تلویزیون های اینترنتی گوش دهید مهمترین ویژگی نرم افزار VLC Media Player اوپن سورس بودن ان است و ویژگی مهم دیگر ان رایگان بودنش است .

درباره ما
Profile Pic
بی سافت یک سایت دانلود نرم افزار و بازی و.. است که به طور معمول با لینک مستقیم دانلود را برای عموم کاربرانش فراهم میکند و اگر لینک دانلود توسط خود سایت بی سافت نبود قطعا با ذکر منبع در مطالب قرار میگیرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شکل ظاهری و قالب بی سافت را چگونه می بینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 952
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,400
  • بازدید ماه : 2,275
  • بازدید سال : 13,583
  • بازدید کلی : 207,026